Aanmelden Kerkdiensten Aanmelden Kerkdiensten

Inmiddels hebben meer dan 300 gemeenteleden zich aangemeld. Let u bij de aanmelding op het vermelden van het juiste e-mailadres? Voor de oppasdienst en de kindernevendienst is het wenselijk dat u naast uw namen ook aangeeft hoeveel kinderen naar de kindernevendienst gaan of de oppasdienst. Wilt u dit aangeven met KND OB (onderbouw) of BB (bovenbouw) en dan het aantal kinderen en OPP en dan het aantal kinderen? Mocht u tegen problemen aanlopen bij het aanmelden of bij het aanpassen van gegevens, mail dan naar reserveren@pkn-ommen.nl. Als beheerders kunnen we de gewenste aanpassingen dan voor u doorvoeren.

Hoe werkt het reserveringssysteem?

U meldt zich eenmalig aan voor kerkdiensten in het door u gewenste kerkgebouw. Als in dat kerkgebouw een dienst plaats gaat vinden selecteert de computer gemeenteleden, waarbij rekening wordt gehouden dat iedereen gelijke kansen heeft en iedereen even vaak de kerkdiensten kan bijwonen. Als u zich alleen heeft aangemeld voor een avonddienst ontvangt u geen uitnodiging voor een ochtenddienst.

Wanneer krijg ik bericht?

Elke week vanaf maandag zullen de uitnodigingen via mail verstuurd worden aan de geselecteerde gemeenteleden met het verzoek om aan te geven of ze op de uitnodiging ingaan ja of nee. Op deze mail moet u binnen 24 uur reageren. De geselecteerde gemeenteleden die zich telefonisch hebben aangemeld krijgen door middel van een telefoontje dezelfde vraag. Op basis van afmeldingen worden gedurende de week nieuwe gemeenteleden geselecteerd. Op vrijdagavond 18:00 uur stopt het uitnodigen. Heeft u vóór dit tijdstip geen uitnodiging ontvangen dan betekent het dat u de kerkdienst online kunt volgen. De namen van de gemeenteleden die hebben aangegeven wél te komen worden op vrijdagavond verspreid naar de kosters van de kerkgebouwen, zodat op zondagmorgen deze lijst gebruikt kan worden voor de registratie van aanwezigen in het kerkgebouw.

Beheerders Kerktijd PKN Ommen.

terug