vacature : Beheerder Kerkelijk Centrum/Kerk m/v vacature : Beheerder Kerkelijk Centrum/Kerk m/v
Wat ga je doen?
Als Beheerder ben je belast met de praktische zorg voor het Kerkelijk centrum en Kerkgebouw.
Jij bent het aanspreekpunt voor ons zalencentrum en Kerk. Samen met jouw team zorg je dat alle activiteiten binnen het kerkelijk centrum en Kerk probleemloos verlopen.
Onder andere de volgende taken behoren tot jouw werkzaamheden
  • Aansturen van het team met zowel vast personeel als vrijwilligers.
  • Personeelsplanning en urenregistratie.
  • Agendabeheer en de bijbehorende zaalindeling.
  • Inkoop.
  • Het opstellen en versturen van facturen.
  • Bijspringen waar nodig tijdens activiteiten.

Maandelijks heb je overleg met één van de leden van het College van Kerkrentmeesters om het reilen en zeilen binnen het kerkelijk centrum en Kerk te bespreken.

Wat verwachten wij van jou?
  • Kerkelijk meelevend;
  • Goede communicatieve en sociale vaardigheden;
  • Flexibel in beschikbaarheid;
  • Actieve houding t.a.v. de acquisitie van verhuur;
  • In het bezit van BHV, Sociale Hygiëne, HACCP- en IVA-certificaat;
  • (of bereid zijn deze diploma’s/certificaten op korte termijn te gaan halen).
  • In het bezit van VOG;
  • Bij voorkeur praktijk en werkervaring;

Wat hebben wij jou te bieden?
  • Een fijn team aan personeel en vrijwilligers;
  • Een mooie, authentieke locatie;
  • Een partime baan (24-28 uur);
  • Flexibele uren invulling;
  • Een salaris conform de arbeidsvoorwaardenregeling van de Protestantse Kerk Nederland;
  • Vaste reiskostenvergoeding;

Interesse?
Laat je motivatie en CV achter op geref-secretaris-cvk@pkn-ommen.nl   of stuur deze naar:

College van Kerkrentmeesters p/a Baron van Fridaghstraat 3, 7731 DJ te Ommen.

We ontvangen graag je reactie voor 20 april 2022; De gesprekken zullen plaats vinden in week 18.
 
terug