Abonnee worden Abonnee worden
Toch willen wij u niet onthouden dat u ook een abonnement kunt nemen op de gedrukte volledige versie.
Er zullen ongetwijfeld momenten zijn waarop u niet achter uw computer zit, maar wel Kerkvensters nodig heeft om iets na te kijken.
Voor een bedrag van € 15,00 per kalenderjaar bezorgen wij iedere 14 dagen Kerkvensters bij u thuis. Kerkvensters verschijnt 25x per jaar en kost per nummer € 0,60 cent. Mocht u in de loop van het jaar lid worden, wordt het bedrag voor het eerste jaar bepaald volgens onderstaande tabel:

U betaald:   Incasso datum:
1ste kwartaal EUR 11,25 Voor het 2de, 3de en 4de kwartaal rond 25 oktober
2de kwartaal EUR 7,50 Voor het 3de en 4de kwartaal rond 25 oktober
3de kwartaal EUR 3,75 Voor het 4de kwartaal rond 25 oktober
4de kwartaal EUR 15,00 Voor het nieuwe kalenderjaar jaarlijks rond 25 februari

Een abonnement nemen op Kerkvensters kan door het invullen en opsturen van de onderstaande bon. De redactieraad (leden AK/KK) heeft bepaald dat het abonnement m.i.v. 2016 alleen middels automatische incasso kan worden betaald. Jaarlijks zal rond 25 februari de abonnementsprijs van uw rekening worden afgeschreven.
Het formulier is in PDF formaat met invulvelden.
Klik op de onderstaande afbeelding om het formulier te openen.

Alleen de PDF-Reader in Firefox ondersteunt niet het invullen van een PDF formulier. U krijgt onderstaande melding.
Firefox
Klik op Openen met andere PDF-lezer en u kunt het document bijv. openen met Adobe Reader ,waarna u de gegevens kunt invullen.