Boekenkast van de Werkgroep Kerk en Klimaat Boekenkast van de Werkgroep Kerk en Klimaat
Bibliotheken herinneren er ons aan dat de waarheid niet komt van degene die het luidst roept, maar van degene die over de juiste informatie beschikt zei Barack Obama ooit.

De bovenste planken gaan worden gevuld met nieuwe boeken over het thema geloof, duurzaamheid en klimaat.
Er verschijnt veel over dit onderwerp.  De bedoeling is dat men deze boeken kan lenen en weer terugbrengen na lezing. Daarmee bieden we iedereen die wat meer geïnformeerd wil raken een makkelijke toegang tot kennis.
Deze boeken zijn geschonken door leden die het boek hebben gelezen, er enthousiast over zijn geworden en dat willen delen.
Daarnaast heeft de werkgroep kerk en klimaat ook een digitale bibliotheek ingericht.
Hierin staan boeken van leden die ze hebben gelezen en wel willen uitlenen maar ook weer terug willen hebben.

Deze bibliotheek is te vinden op de app BKSY, onderdeel sociaal met de naam KenK Ommen.  Je kan dan via de app een verzoek tot lenen doen.

Wij hopen dat deze nieuwe activiteit tot veel leesplezier zal leiden en ondertussen ook wat informatiehonger weet te stillen.
Herman van Dijk, voorzitter werkgroep kerk en klimaat