Kerkapp PKN Ommen Kerkapp PKN Ommen

Heb je de kerkapp niet geïnstalleerd op je telefoon maar wil je toch digitaal geven? Dan kan je de QR code op de beamer of bij de uitgangen scannen.
Dit is de QR code:

Je wordt dan naar de digitale omgeving gestuurd waar je eenmalig online kunt geven. Hier betaal je elke keer €0,24 eurocent over.

Kom je er niet helemaal uit? We zitten de komende weken na de dienst bij het koffiedrinken in de Kern. Hier kan je bij ons terecht voor hulp bij het installeren van de app, maar ook voor uitleg over het collecteren of voor andere vragen omtrent de app. We helpen je ook graag bij het aanmaken van een groep waarin je actief bent. Leggen je uit hoe je de leden kan bereiken en hoe dit zorgt voor verbinding en betrokkenheid binnen de gemeente.

Lukt het je niet om de komende tijd bij het koffiedrinken ons aan te spreken dan kan je ook contact opnemen met een van ons. Onze gegevens kun je vinden in de kerkapp onder ‘gemeente’. Daar kan je zoeken op onze namen. Heb je de kerkapp nog niet geïnstalleerd, dan kan je een mail sturen naar bert@wermink.eu.

Namens de app-commissie, Gerrie Heikens, Simone Hogenkamp, Mathijs Veldman en Bert Wermink