vrijdag 29 maart 2024

Oldenhaghen - Nijenhaghen (Heilig avondmaal)
Voorganger(s): ???

Liturgie

Belangrijk om mee te delen is dat de gezamenlijke diaconieën van de Nederlands Gerefomeerde Kerk , de Hervormde gemeente  en onze gemeente samen de Avondmaalsviering op vrijdag  3 november  vorm gaan geven en dat ds. Wim Hoorn vanuit de NGK  de viering zal leiden in Oldenhaghen en Nijenhagen.

Bewoners van de Hoekstee, het Hoefijzer, ’t Kaartspel  en  De Brug zijn ook welkom bij de viering in Oldenhaghen. Die viering begint om 18.30 uur.

Bewoners van Nijenhaghen en mensen die in de omgeving daarvan wonen en gemakkelijker bij NIjenhagen kunnen komen dan in de kerk en graag in deze  kring het Avondmaal willen vieren, zijn welkom bij de viering in Nijenhaghen, die begint om 19.45 uur en ook door ds. Wim Hoorn geleid zal worden.