90 JAREN JONG 90 JAREN JONG
Dit betekent dat de avond in vier periodes is ingedeeld, te beginnen bij 1933, vervolgens de tijd na de oorlog, verder van 1975 t/m 2000, daarna de jaren van deze eeuw. Het Hervormd Zangkoor Ommen zingt naast enkele Latijnse nummers ook liederen die bekend in de oren klinken en ook vaak gezongen worden tijdens kerkdiensten en ook te horen zijn op radio en televisie, zoals in het programma ‘Nederland Zingt’. Liedjes uit de Top 2000 worden ook ten gehore gebracht.
 U kunt uzelf laten horen door mee te zingen in de samenzang

Deze avond kunt ook genieten van het orgelspel van Frans Dijkstra en natuurlijk zal onze vaste pianist Marcel ten Brinke niet ontbreken. De trompettisten Tom Visser en Jan Veneman begeleiden ook het zingen.
De soliste deze avond is Anne Braad - ten Brinke. Zij speelde al vaker een belangrijke rol tijdens concerten in Ommen, met zang en viool.

Het geheel staat onder leiding van onze dirigent Ron Breukelman, die ook de verbindende teksten uitspreekt.

Het koor nodigt u van harte uit voor dit concert.

De toegangskaartjes ( € 5,00 ) zijn verkrijgbaar bij de leden van het koor en uiteraard op de concertavond in de kerk