Bericht van College van Kerkrentmeesters Hervormde Kerk Bericht van College van Kerkrentmeesters Hervormde Kerk
Kerkbalans
De definitieve eindstand Kerkbalans 2024 is uitgekomen op € 263.000,00. Iedereen dank.

Opbrengst spullen Hervormd Centrum/Merelstraat
De afgelopen maanden zijn diverse spullen vanuit het Hervormd Centrum en de Merelstraat verkocht. De totale opbrengst bedraagt ruim € 9.500,00. Iedereen die zich hiervoor heeft ingezet, hartelijk dank.

Huishoudelijke werkgroep Pand25/Kerkstraat 5
Op 19 maart 2024 is er een gesprek geweest met ongeveer 10 personen die zich al hebben opgegeven voor de huishoudelijke werkgroep. De werkzaamheden bestaan uit koffie schenken, ontvangst dame/heer zijn, schoonmaakwerkzaamheden en onder-/netjes houden keuken. Wil jij deze enthousiaste groep versterken, mail dan voor 15 april 2024 naar Jenny Hofmeijer (jennyhofmeijer2208@gmail.com). Dit alles onder het motto: "vele handen maken licht werk".

R.W. Stobbelaar, voorzitter CvK
Hervormde Gemeente Ommen