Collectanten gezocht voor Huis-aan-huiscollecte Kerk in Actie Collectanten gezocht voor Huis-aan-huiscollecte Kerk in Actie
Huis-aan-huiscollecte Kerk in Actie
Help Oekraïense kinderen de winter door!

Kerk in Actie houdt in de week van 20-25 november a.s. zijn jaarlijkse collecte. Het doel is dit jaar hulp aan Oekraïense kinderen. Er staat hen weer een zware winter te wachten, met kou, gebrek aan voedsel, kleding en warmte.
Het projectteam van Kerk in Actie brengt voedselpakketten en kleding naar Oekraïne en richt opvangplekken in waar kinderen kunnen spelen en warm worden. Door middel van deze deurcollectes wordt hopelijk een flink bedrag opgehaald (in vorige jaren ruim een half miljoen).

In Ommen hebben we vorig jaar met 17 collectanten ruim duizend euro opgehaald (digitale giften niet meegerekend). Als we zo’n bedrag dit jaar ook weer willen halen, hebben we nog ongeveer 8 collectanten extra nodig.

Wilt u of wil jij hier aan meedoen? Per persoon mikken we op een aantal adressen dat in twee avonden is te lopen, een uur voor het avondeten en een uur daarna. Maar als je minder of meer kunt doen is dat natuurlijk ook goed.

Reacties graag naar Frans Dijkstra (collectecoördinator Ommen), Reigerstraat 45
Telefoon 0529 452220 / 06 534 17002