Bijzondere Kerstdienst voor iedereen Bijzondere Kerstdienst voor iedereen

Als je niet-aangeboren hersenletsel hebt of om andere redenen niet goed tegen prikkels kunt, als je een beperking hebt of gewoon niet blij wordt van een drukke kerk en een volle dienst, heb je waarschijnlijk moeite om de gewone kerstviering mee te maken.

Of misschien houd je gewoon van een heldere, niet te lange dienst.
Deze bijzondere kerstdienst is daarom feestelijk én rustig, sober, herkenbaar, kort: een paar coupletten van bekende kerstliederen, begeleid door de piano, een gebed, kaarsen, het kerstverhaal, een korte preek en géén beamer.
De dienst duurt ongeveer 40 minuten.

Misschien is deze dienst echt iets voor jou/u, want dit spreekt de meest uiteenlopende mensen aan. En of je gereformeerd bent, hervormd of nog wat anders: dat maakt helemaal niets uit. Iedereen die wil komen, is welkom.

Opgeven is natuurlijk wel nodig: dat kán van tevoren via de website, maar nog gemakkelijker is een berichtje naar ds. Hans Baart (telefoon, app, email).
Welkom dus op 25 december, 12.00-12.40 uur in de Geref. Kerk.

(Ria van den Beukel, Hennie Meulenkamp, Hans Baart)
ds. J.T. Baart
Fuut 12