(digitaal) kerstfeest Witharen (digitaal) kerstfeest Witharen

In de vorige editie Kerkvensters heeft u/heb jij kennis kunnen maken met de Noaberkerk Witharen.

Nu is het dan zover, we gaan van start!

Voor 24 december a.s. staat de kerstavonddienst op het programma.
Dit is een volledig digitale dienst waaraan verschillende mensen uit Witharen en omgeving hun medewerking hebben verleend.
Het (kerst)verhaal wordt verteld, afgewisseld met mooie liederen.
Vanaf 20.00 uur kunt u/kan jij de dienst volgen via onderstaande QR code of YouTube-link. We hadden gehoopt deze dienst ook samen te kunnen bekijken in Buurthuis Irene en aansluitend elkaar buiten te kunnen ontmoeten onder het genot van een hapje en een drankje.
Nu de Coronamaatregelen langer van kracht blijven, kan dit helaas niet doorgaan. Toch hopen we dat u/jij thuis of waar dan ook op afstand samen met ons het feest van het Licht wilt vieren.

In het nieuwe jaar bent u op zondag 2 januari van harte welkom in de eerste Noaberdienst van 2022.
Meer informatie vindt u in de agenda.

Vanuit Witharen wensen we u/jou een gezegend kerstfeest toe en alle goeds voor het nieuwe jaar!

Agenda:

Vrijdag 24 december 2021, 20.00 uur, Online kerstavonddienst met het thema “Een nieuw begin”.

Zondag 2 januari 2022, 10.00 uur, “Een goed begin is…..”
Op deze eerste zondagmorgen in 2022 hopen we elkaar te ontmoeten en samen na te denken over bovenstaand thema. Wat is een goed begin? Hoe kun je goed beginnen? Met wie of wat begin je het nieuwe jaar goed? U/jij bent van harte welkom! Oppas is aanwezig en ook voor de kinderen is er genoeg te doen.

Nieuwsgierig geworden? Vragen, opmerkingen of goede ideeën? Wil je iets betekenen voor de Noaberkerk? U/jij bent van harte welkom! noaberkerkwitharen@outlook.com
Wilt u ons financieel steunen? U kunt uw bijdrage overmaken op de bankrekening van de Gereformeerde Kerk, IBAN NL21 RABO 0348 9043 12, onder vermelding van Noaberkerk Witharen.