BIBLE BASICS BIBLE BASICS
Hierbij praten we over de bijbel, waarbij er vanuit verschillende werkvormen en gesprekjes aandacht wordt besteed aan het onderwerp van die dag. We sluiten de ochtend af met wat lekkers en dan kunnen de kinderen na kerktijd opgehaald worden of zelf naar huis fietsen. Bible Basics zal voornamelijk op de eerste zondag van de maand plaatsvinden en is op dezelfde datum als de 10erDienst.
Met Bible Basics proberen we het rugtasje van kinderen verder te vullen. Jonge kinderen komen met een open rugtas. Daar mag en kan van alles in. Als jongeren in de pubertijd komen is hun rugtas vaak al deels dicht. Zij begeven zich meer op het niveau van 'Af en toe doe ik mijn tas open en kijk ik wat erin zit en ga ik onderzoeken wat ik hiervan vind.’. Als kerk kunnen we hiervan gebruik maken door meer momenten te creëren om deze rugzak te vullen. Ook willen we de overstap van kindernevendienst naar de 10erDienst kleiner maken.
De eerste Bible Basics zal plaatsvinden op 5 februari om 9.30 uur in Gebouw Irene tijdens de Noaberdienst! We starten met ontbijt, neem je zelf iets lekkers mee voor op de broodjes?
De verdere data zijn:
- 5 maart 2023
- 2 april 2023
- 7 mei 2023
- 4 juni 2023
- 2 juli 2023

Deze data zal Bible Basics in het Hervormd Centrum zijn om 9.30 uur.
Wij hebben er zin in! Jullie ook?
Groetjes,
Nicky van Dijk en Renate Haveman