Kerkapp PKN-Ommen vanaf nu gezamenlijk! Kerkapp PKN-Ommen vanaf nu gezamenlijk!
Dit mooie communicatiekanaal komt het best tot zijn recht als zoveel mogelijk gemeenteleden de app downloaden op hun mobiele telefoon. In de “App store” of “Play store” zoekt u naar “PKN Ommen”. Dan downloaden en installeren. Aanmelden doet u met uw mailadres. In uw mailbox krijgt u een activeringsbericht en na uw akkoord is de aanvraag compleet. Door één van de beheerders moet uw aanvraag geaccepteerd worden. Als dat gedaan is, kunt u zich aanmelden voor één of meerder groepen. Mocht u tegen problemen aanlopen of vragen hebben dan bent u na afloop van de ochtenddiensten van 28 januari, 11 en 25 februari van harte welkom in Pand25. Voor kerk Vinkenbuurt gelden dezelfde data en is de hal de plek voor assistentie. Doet u ook mee met de kerkapp “PKN-Ommen”?
Bert Wermink/Lambert van den Berg