Kerkbalans 2023 Kerkbalans 2023

Net als u is ook de kerk geconfronteerd met de enorme prijsstijgingen van de laatste tijd. Met name de gestegen energiekosten springen daarbij in negatieve zin in het oog. Hierdoor is het een grote uitdaging om financieel gezond te blijven. Een goede opbrengst van de Actie Kerkbalans is daarbij  van groter belang dan ooit tevoren. Daarom vragen we al onze gemeenteleden vanaf 18 jaar goed na te denken wat ze in 2023 willen en kunnen geven voor Kerkbalans.  We beseffen dat een ieder van ons door de huidige crisis het financieel lastiger heeft gekregen. De één wat meer dan de ander. Het is dan ook goed te zeggen dat we blij zijn met elke bijdrage.

De inkomsten uit Kerkbalans vormen de financiële basis voor onze kerk . De uitkomst daarvan is daarom bepalend of we onze belangrijke taken kunnen blijven vervullen. Mogen we ook in 2023 op u  rekenen?
Alvast hartelijk dank voor uw betrokkenheid en bijdrage.

Het College van Kerkrentmeesters