Kerstpakketten actie van de gezamenlijke diaconieën Kerstpakketten actie van de gezamenlijke diaconieën
Als diaconieën willen wij hen graag helpen in de vorm van een kerstpakket.
U kunt ervan op aan dat wij discreet met uw pakket omgaan.
Naast kerstpakketten is het ook mogelijk om boodschappen in te leveren.
Het gaat hierbij om houdbare producten als koffie, thee, blikken / potten soep en groenten, knakworstjes, stuk zeep / doucheschuim, mooie kaars.

Inlevermogelijkheden:

* Voor de Hervormde Kerk Ommen bij het Kerkelijk Bureau Hervormd Centrum op ma 18,  di 19 en wo 20 december van 9.00 uur tot 12.00 uur.
en op maandagavond 18 dec van 19.00 uur tot 20.00 uur. (Jan Companje 06 23 44 64 89)

* Voor de Kerk Vinkenbuurt op zondag 17 december in de Kerk, en t/m woensdagmorgen 20 december 12.00 uur Marsmanweg 2 Vinkenbuurt.

*  Voor de Gereformeerde Kerk bij De Kern van 11 december tot en met dinsdagmiddag 19 december tijdens openingstijden.  (de beheerder is op de hoogte, de kerstpakketten/boodschappen kunnen in de consistorie worden gezet)
De gezamenlijke diaconieën