zaterdag 24 december 2022

Locatie:
 Vinkenbuurt

Kerstwandeling Vinkenbuurt 24 december
Voor en door de inwoners en kerkgangers van Vinkenbuurt wordt er op kerstavond een kerstwandeling georganiseerd.
Er is dan ’s avonds geen kerkdienst.
De wandeling start bij het Buurthuis en gaat via Koloniedijk, Engelandsweg, Middenweg,  Woestendijk naar de kerk.
Tijdens de wandeling neemt een verteller de groep mee in / langs het kerstverhaal gespeeld en gezongen door vrijwilligers op diverse locaties.
Opgeven voor de wandeling kan via mail : kerstwandelingvinkenbuurt@gmail.com. Graag naam, aantal wandelaars, twee  voorkeurstijden aangeven en een (mobiel) telefoonnummer. De eerste groep gaat om 18.45 uur met een huifkar en dat is vooral voor mensen  voor wie de afstand ( 3 km) te ver is om te lopen. Daarna start er elk kwartier een groep. De laatste groep gaat om 20.15 uur. Als je je aanmeldt krijgt je een mail terug met informatie over de tijd waar je bent ingedeeld en het parkeren. (bij voorkeur met de fiets komen). De voorbereidingen zijn op dit moment van schrijven in volle gang en we hopen op een mooie avond.
De commissie Kerstwandeling,
Gerda van Est, Marjan Pasman, Jenine van Spijker, Janny Schaapman