zondag 3 maart 2024

Locatie:
 Gereformeerde kerk / de Kern

The March of Martin – het levensverhaal van Martin Luther King
Op 3 maart 2024 wordt de laatste dienst ,in een serie van 24, gehouden in de  Gereformeerde kerk rondom het inspirerende levensverhaal van Martin Luther King. Nog steeds is zijn boodschap over de kracht van de liefde zeer actueel. Hoe hield hij het vol om de geweldloze weg te blijven volgen terwijl hij dagelijks bedreigd werd? Ds Arjen van der Spek vertolkt de boodschap van Ds King. De Black Gospel liederen worden door een fantastische 5 koppige band en een koor bestaande uit 17 zangers en zangeressen, onder leiding van Jan Getkate, ten gehore gebracht. De dienst begint om 19.00 uur en de entree is gratis. Verdere informatie is te vinden op de Facebook- en Instagrampagina van The March of Martin.