De startzondag ! De startzondag !
Zondag 24 september is de startzondag. Deze ochtend is er om 9.30 uur één gezamenlijke dienst in het Vechtdal College. De 4 kerken blijven deze ochtend gesloten. We hopen elkaar allemaal te ontmoeten op één locatie.

Wat mooi om zo met elkaar het nieuwe seizoen te kunnen starten.
De dienst is voorbereid met ds. Henry Dorgelo, ds Kest Jelsma de jongeren van World Servant Ommen en de kindernevendienst.
De muzikale medewerking wordt verleend door Akousate uit Dalfsen.
Het thema is  “Ga mee!”, wat ook het jaarthema is van de Protestantse kerk Nederland.
De dienst is live te volgen via Vechtdal TV*. Er is kinderoppas en kindernevendienst

Na de dienst is er ruimte voor ontmoeten.  Koffie/thee/ranja met iets lekkers en een drankje met een hapje wordt verzorgd.
Ook kunt u meelopen met de Sponsorloop die de jongeren van Wolrd Servants Ommen organiseren. Zij hopen hiermee extra geld binnen te halen voor hun reis naar Zambia en Ecuador. Loopt u niet mee, dan is het fijn dat u de lopers aanmoedigt. Zie hiervoor het bericht onder PaKaN! en de poster. Voor de kinderen is er een springkussen aanwezig en is er een plek om te knutselen.

Rond 13.00 uur sluiten we deze ochtend af, dit wordt gedaan door Henry Dorgelo.
Als commissie hebben wij ervoor gekozen om geen middag programma te organiseren. Wij krijgen signalen dat een middagprogramma niet noodzakelijk is. Deze dag staat in het teken van ontmoeten, daar is voldoende ruimte voor in de ochtend.

We hopen ook u te ontmoeten op zondag 24 september in het Vechtdal College.
Namens de Startzondag commissie, Joke Schonewille

*Vechtdal TV is te ontvangen op;
KPN: kanaal 1413
Ziggo: Kanaal 43 ( staat onjuist vermeld in Kerkvensters )
Telfort: kanaal 1413
Solcon: 813
Tip: Wacht niet tot zondagochtend met het zoeken van de juiste zender.