Meet en Greet jonge gezinnen 11 juni Meet en Greet jonge gezinnen 11 juni
Op 15 januari hielden we een geslaagde ‘meet-en-greet’ met jonge gezinnen over geloofsopvoeding.
Op 11 juni willen we na kerktijd een vervolgbijeenkomst houden. De bijeenkomst is voor ouders met kinderen van 0 tot en met circa 12 jaar.
Na kerktijd (11.00 uur) ontmoeten we elkaar met koffie in het Hervormd Centrum.
 Daarna zal Tamara Meijerink (de begeleidster van de vorige keer) weer een inleiding houden. Vervolgens gaan we verder met ontmoeting en verdieping.

We sluiten de bijeenkomst af tussen 12.30-13.00 uur met een gezamenlijke lunch. Voor zowel jonge kinderen (0-8 jaar) als oudere kinderen (8 tot circa 12 jaar) is er een apart programma. Opgeven (i.v.m. de boodschappen) kan vóór 4 juni door te mailen naar pakan@pkn-ommen.nl (graag incl. aantal kinderen + leeftijd kinderen).
 Ook als je de vorige keer niet bij bent geweest, ben je van harte welkom.