Over de Ouderenreis van de Diaconie Gereformeerde Kerk Over de Ouderenreis van de Diaconie Gereformeerde Kerk
In de middag gaan we luisteren naar een verhalen vertelster. En tussen tijds en na die tijd lekker met elkaar van gedachten wisselen.

Aan het eind van de middag gaan dan weer genieten van een heerlijke maaltijd wat de medewerkers van de Kern hebben bereid.

Tussen tijd is het mogelijk om te genieten van een drankje voor eigen rekening.

Van uw contact persoon, ouderling of diaken zult u in de week na Pasen hierover bericht ontvangen.
Mocht het zo zijn dat u, om wat voor reden ook, geen uitnodiging hebt ontvangen neem dan contact op met een van onderstaande personen. Ook voor overige vragen over deze dag kunt u hier terecht.

Met vriendelijke groeten,

Namens de diaconie van de Gereformeerde Kerk Ommen

Gerrit Horsman                                Wilgenstraat 5                                  tel  0529-453246
Wia Ningers                                      Emslandweg 17                                tel  06-28365009