Paas dienst in de Noaberkerk Paas dienst in de Noaberkerk
Noaberdienst zondag 9 april 2023 Eerste Paasdag

Op Eerste Paasdag staat er een Noaberdienst op het programma met het thema Jezus Leeft! Leeft Hij ook voor jou?!
Pasen is volgens Wikipedia het belangrijkste christelijke feest in het liturgisch jaar. Christenen vieren op deze dag dat Jezus, na zijn kruisiging, uit de dood is opgestaan. Door Zijn dood en opstanding begint voor ons het nieuwe leven, vrij van angst en zonden.
Maar ervaren we dat ook zo in ons eigen leven? Wat voor rol speelt Pasen daar in? Zijn we ons bewust van dit enorme offer dat ons heeft vrijgekocht? Kunnen en mogen we daardoor op een andere manier in het leven staan?
Zomaar wat vragen en gedachten die verder gaan dan het zoeken naar en het eten van de bekende paaseieren.
Dominee Egbert van Beesten zal de overdenking(en) verzorgen. Daarnaast zullen we samen veel mooie Paasliederen zingen onder leiding van een samengestelde band. Zowel leden van de band Timeless als leden van de band Breathe zullen ons die ochtend muzikaal begeleiden.
Voor de dienst kunt u aanschuiven bij ons gezamenlijke ontbijt.
Komt u/jij ook? Iedereen is van harte uitgenodigd om het Paasfeest met ons mee te vieren!
8.45 uur Inloop
9.00 uur start ontbijt (opgave is niet nodig, wel graag zelf iets van beleg meenemen)
10.00 uur aanvang dienst (voorafgaand is er koffie/thee en ranja verkrijgbaar)