Pand 25 Pand 25
Iedere dinsdag van 10.30 tot 12.30 uur, op woensdag van 13.30 tot 16.00 uur en op zaterdag van 11.00 tot 15.00 uur is Pand 25 in Ommen geopend. Belangstellenden die een rustige plek zoeken of graag een luisterend oor willen, zijn dan van harte welkom om binnen te lopen. Het betreft een ontmoetingsplek. Het missionaire werk binnen Pand 25 wordt georganiseerd door een interkerkelijk groep vrijwilligers.

De ruimte in dit pand aan de Brugstraat 25 (tegenover de Herv.kerk), is een gezellig ingerichte huiskamer die fungeert als ontmoetingsplaats en verder zijn een mini-bieb, christelijke artikelen, kaarten en een lectuurtafel aanwezig.
We vragen gebed voor deze missie omdat we weten dat we niet zonder Gods zegen kunnen.
Er is reeds een aantal vrijwilligers beschikbaar, echter we hebben op korte termijn nieuwe vrijwilligers nodig en zijn dus op zoek naar nieuwe collega’s. Bij vragen hierover en/of voor aanmelden als vrijwilliger kunt u een mail sturen naar ommenpand25@hotmail.com.