Vacature(s) Vacature(s)
Voor de onderstaande vacatures zoeken wij vrijwilligers.

Vacature: Redacteur m/v

Door het vertrek van enkele redactieleden zijn we op zoek naar mensen die de redactie willen versterken. Het werk bestaat uit het verwerken van de binnengekomen kopij in de lay-out van Kerkvensters. Het verwerken van de kopij wordt hoofdzakelijk in de avonduren gedaan. De redactie werkt met een zelf samengesteld rooster, die gemiddeld 1x in de 4 maanden wordt vastgesteld op basis van de beschikbaarheid van de medewerkers. Het redactieteam bestaat uit ervaren medewerkers, die nieuwe medewerkers goed begeleiden. Ervaring met Word en Outlook is gewenst, Kerkvensters wordt volledig in Word gemaakt.
Wanneer u nadere informatie wilt of interesse heeft in de functie van redacteur (m/v) neem dan contact op met: Roelof Flokstra, r.h.flokstra@wxs.nl

Vacature: Eindredacteur m/v

Na het stoppen van één van de eindredacteurs, is de eindredactie van Kerkvensters onderbezet en nog steeds op zoek naar vervanging. Op termijn zal dit de continuïteit van Kerkvensters in gevaar kunnen brengen.
De werkzaamheden bestaan uit: het maken van de roosters van de diensten, het redigeren en corrigeren van de aangeleverde tekst in Kerkvensters. Deze werkzaamheden worden samen met de andere eindredacteur uitgevoerd.
Een goede kennis van de Nederlandse taal is gewenst.
De correcties worden op donderdagavond verwerkt, samen met een redactielid.
Op zaterdagmorgen wordt samen met een lid van de technische redactie de laatste kopij en correcties verwerkt.
De werkzaamheden op zaterdagmorgen duren ca. 2 uur. Hierna wordt het kerkblad naar de drukker verzonden. In overleg kunnen deze werkzaamheden ook vanuit huis gedaan worden, waarbij er contact is tussen de eindredacteur en de technisch redacteur op de redactie.
Wanneer u nadere informatie wilt of interesse heeft in de functie van eindredacteur (m/v) neem dan contact op met: Roelof Flokstra, r.h.flokstra@wxs.nl
Wij zien graag uw reactie tegemoet!