Vrijwilligers bedanken met concert van Joke Buis Vrijwilligers bedanken met concert van Joke Buis
Samen zijn we kerk en dat kerk zijn doen we ook echt samen. In en rond de kerken zijn veel gemeenteleden als vrijwilliger actief. Van koffie schenken, redactie van kerkvensters, de website,  op de kerkapp en schoonmaken tot het luiden van de kerkklokken, van jeugdwerk, noaberkerk, bloem schikken, of het kookteam tot  ambtsdragers en van contactpersoon, HVD tot tuinwerkzaamheden of andere klussen.

En dan noemen we nog heel veel niet op, maar willen daar niemand mee te kort doen, want we hebben enorm veel waardering voor al die vrijwilligers binnen de Hervormde gemeente en de Gereformeerde kerk in zowel Vinkenbuurt, Witharen als Ommen.

Als dankjewel voor die inzet en als blijk van waardering bieden wij deze vrijwilligers aan om het concert van Joke Buis (bekend van oa Nederland Zingt) met de True Desire Vocalband bij te wonen. Het concert is op 29 juni 2024 in de Gereformeerde Kerk Ommen.
Via de website, kerkvensters en de app zullen we binnenkort onze vrijwilligers nader informeren hoe zij hun gratis toegangskaart kunnen ontvangen.

Wanneer de vrijwilligers hun kaarten hebben ontvangen gaan de overige kaarten in de vrije verkoop.
Met groet, hartelijk en vriendelijk,
Marinus Dunnewind, voorzitter HG
Gerko Warner, voorzitter GK