Vrijwilligersavond 9 november Vrijwilligersavond 9 november
Binnen de Gereformeerde Kerk zijn ontzettend veel mensen die zich inzetten voor de gemeente waar we ontzettend dankbaar voor zijn. Als dank voor deze inzet wil de kerk graag een gezellige avond houden voor een ieder die vrijwilliger is binnen onze gemeente. Onder vrijwilliger wordt verstaan; iedereen die zich inspant voor de kerk van koffieschenker tot ambtsdrager.
De avond staat gepland op donderdag 9 november van 20.00-22.00 uur in De Kern. We hopen op een gezellige avond samen en dit alles onder het genot van een hapje en een drankje. Wanneer je van plan bent om te komen, zien we graag je opgave voor 1 november tegemoet.
Bij voorkeur per email :  vrijwilligersavondgkommen@gmail.com (naam en aantal personen)
en anders telefonisch op telefoonnummer 0523-676464.
Hartelijke groeten,

Janny van der Heide