World Servants update 3 World Servants update 3
Hallo allemaal, even weer een update vanuit ons.

Wij hebben eind april een Bingomiddag gehouden in Oldenhaghen. Wij vonden het erg mooi om op
deze manier ook iets terug te doen voor de gemeente. Wij willen iedereen die aanwezig was
bedanken voor zijn of haar enthousiasme. Wij kijken dankbaar terug op deze waardevolle maar vooral
ook gezellige middag!
Verder zijn wij begin mei naar het voorbereidingsweekend van World Servants geweest. Het was erg
leuk om onze mede projectgenoten en de reisleiders te leren kennen. We hebben teambuilding
gedaan en een gezellige avond gehad. We sloten het weekend af met een mooie dienst. Het was een
geslaagd weekend en wij zijn nu nog enthousiaster om op reis naar Oeganda te gaan.
Helaas was Daan niet aanwezig. Daan heeft te horen gekregen dat hij niet meer mee kan gaan door
een blessure aan zijn knie waar hij in juni aan geopereerd moet worden. Wij gaan hem enorm missen
op reis en wensen hem beterschap toe! 

Groetjes: de jongeren van World Servants Ommen
terug